دل نوشته های من

گر چه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است

گر چه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است

مکان نادرست

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۲ ب.ظ

من اینجا چی کار می کنم؟

بین یه عده که گزارش کار بهم میدن منم دستور بعدی میدم. بعضی وقت ها کارایی که باید بکنن بهشون یادآوری می کنم، در حالی که  باید تو یه سالن جلوی یه آینه بزرگ ،  موهام روی شونه هام افشون کرده باشم  و یه شلوار ورزشی نیمه کوتاه با یه تاپ مشکی پوشیده باشم و تمرین رقص سالسا کنم.

من اینجا چی کار می کنم؟

در حال ایمیل زدن به یه کمپانی خارجی سعی می کنم لغات قلمبه سلمبه انگلیسی پیدا کنم و گزارش کار با متن ثقیل تر بنویسم که خیلی هم در اون موفق نیستم ، در حالی که باید تو یه کافه نیمه تاریک که  بوی قهوه کل فضا رو پر کرده نشسته باشم چند تا برگه کاهی جلو روم و به ادامه داستانی که دارم می نویسم فکر کنم یا یه دست به چونم و در حالی که کارامل ماکیاتو با کارامل اضافم میل میکنم به آدمهاییکه جلوم نشستن نگاه کنم و سعی کنم موضوع داستان بعدیم  رو پیدا کنم.

من اینجا چی کار میکنم؟

تو جلسه در حال سخنرانی و مخ یه مشتری خوب تیلیت کردن یا تخفیف بیشتر گرفتن از کمپانی مادر با وعده های الکی، در حالی که باید تو نمایشگاه نقاشیم باشم به آقایی که به تابلویی که همین اواخر کشیدم توضیح بدم که خطوط بنفش که تو آبی دریا کشیدم نشونه چیه.

واقعا من اینجا چی کار می کنم؟!!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
مریم مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی